Levering en voorwaarden

 

Privacyverklaring en Algemene voorwaarden

Privacyverklaring en bescherming persoonsgegevens

Dave Surfboards erkent het belang van het feit dat de privacy van alle gebruikers van haar websites onder alle omstandigheden beschermt dient te worden. Zij zal zorg dragen voor een vertrouwelijke behandeling van de persoonlijke informatie van alle klanten en bezoekers en verklaart de persoonlijke gegevens enkel en alleen voor eigen doeleinden te gebruiken. Uw persoonlijke gegevens kunnen altijd door u worden opgevraagd en indien nodig worden gewijzigd of verwijderd. Persoonsgegevens worden niet aan derden verstrekt.

Onderstaande treft u onze algemene voorwaarden. Voor consumentenkoop op afstand geldt echter altijd de zogenaamde wet 'koop op afstand'. Enkel punten kunnen afwijken van onze algemene voorwaarden. Voor alle duidelijkheid vermelden wij de regels die gelden met betrekking tot een zogenaamde consumentenkoop op afstand.


Afwijkingen van de algemene voorwaarden bij een Consumentenkoop op afstand.

Indien u binnen 14 dagen na ontvangst van uw product een melding maakt van een defect aan dit product, dan kunt u dit product kosteloos aan ons terug sturen. De procedure voor het aanmelden van het defecte product kunt u vinden onder klantenservice/defect en retour.

Indien u niet tevreden bent over uw product, u heeft het product niet gebruikt, en zowel het product als de verpakking is onbeschadigd en compleet, dan heeft u het recht het product binnen 14 dagen na ontvangst het product terug te sturen.
Wel dient u hiervoor de juiste procedure te volgen. U kunt deze procedure vinden onder klantenservice/defect en retour.

Indien uw product een defect heeft, wordt het vervangende product op kosten van Dave Surfboards naar u verzonden.

Zolang de producten nog niet aan u zijn uitgeleverd kunt u de bestelling altijd annuleren. Indien er reeds betalingen door u zijn gedaan, zullen deze binnen 14 dagen aan u worden gecrediteerd.

Op alle geleverde producten is de garantietermijn van de fabrikant van toepassing.

Speciale aanbiedingen kunnen niet worden omgeruild of teruggestuurd!
 
Klantenservice

Procedures bij een defect product of het retour sturen van producten;

Een defect product is al vervelend genoeg, Dave Surfboards begrijpt dat en zal haar klanten voorzien van de best mogelijke service die wij kunnen bieden op gebied van reparatie en omruiling

Voordat u een retouraanvraag doet raden wij u aan om onderstaande situaties door te lezen zodat u weet waar u aan toe bent en niet voor verrassingen komt te staan.

-Defect product bij aankomst
Is uw product defect binnen 7 werkdagen na ontvangst dan zijn de verzendkosten heen en terug voor rekening van Dave Surfboards.
Het defecte product kan naar ons adres worden gestuurd.

Volg onderstaande procedure om onze adresgegevens te ontvangen per e-mail.

Stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met uw naam n.a.v. gegevens en een beschrijving van het betreffende product.
Stuur het product naar ons toe met een kopie van uw factuur. U ontvangt de gemaakte verzendkosten retour.
Het product wordt vervangen voor een nieuw product als dit werkelijk defect blijkt te zijn.
Het vervangende product wordt kosteloos per post naar u verstuurd
Het product kan ook worden afgeleverd en weer opgehaald worden na onderzoek bij ons in Alkmaar. Maak hiervoor een afspraak.

Defect product binnen garantie periode
Is uw product defect na 7 werkdagen van ontvangst dan zijn de verzendkosten van en naar Dave Surfboards voor uw rekening. Volg onderstaande procedure om onze adres gegevens te ontvangen per e-mail.
Stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met u naam en adresgegevens en een beschrijving van het betreffende product.
De verzendkosten naar Dave Surfboards zijn voor uw rekening, als u voor verzending kiest.
Het product wordt vervangen voor een nieuw of vergelijkbaar product als deze werkelijk defect blijkt te zijn.
Het vervangende product wordt per post naar u verstuurd onder rembours.
Het product kan ook worden afgeleverd en weer worden opgehaald na onderzoek, bij ons in Petten. Maak hiervoor een afspraak.

U heeft niet de juiste, of niet het juiste aantal producten ontvangen.
Heeft u een verkeerd product ontvangen dan zijn de verzendkosten heen en terug voor rekening van Dave Surfboards. Het product kan naar ons antwoordnummer worden gestuurd.
Volg onderstaande procedure om onze adres gegevens te ontvangen per e-mail.
Stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met uw naam en adresgegevens en een beschrijving van het betreffende product.
Stuur het product naar ons adres. U ontvangt de gemaakte verzendkosten retour.
Het product wordt vervangen voor het juiste product.
Het product wordt kosteloos per post naar u verstuurd.
Het product kan ook worden afgeleverd en weer worden opgehaald na onderzoek bij ons in Petten. Maak hiervoor een afspraak.

U bent niet tevreden over uw product
Bent u niet tevreden met uw aankoop, kunt u het product binnen 7 werkdagen na ontvangst retour zenden. De verzendkosten zijn voor uw rekening. Het aankoopbedrag wordt teruggestort op uw rekeningnummer zodra het product bij ons is ontvangen. Is het product of de verpakking beschadigd, of is het product langer dan 7 werkdagen in uw bezit, dan kan deze niet meer worden terug gestuurd.
Volg onderstaande procedure om uw product te retourneren.
-Stuur een mail naar info@davesurfboards met uw naam en adresgegevens en een beschrijving van het betreffende product.
-De verzendkosten zijn voor uw rekening.
-Nadat het product bij ons is ontvangen en onderzocht wordt het aankoopbedrag binnen twee weken teruggestort.
-Het product kan ook worden afgeleverd bij ons in Alkmaar. Maak hiervoor een afspraak.

De garantie en retour procedure is conform de wet 'kopen op afstand'. In alle bovengenoemde gevallen heeft u het recht het product zelf af te leveren op ons adres.

Transportschade

Indien uw bestelling beschadigd tijdens transport is het zeer belangrijk dat u hier melding van laat maken door de chauffeur en de zending weigert. Indien u de zending heeft aangenomen of de zending is aangenomen door de buren dan is het zeer belangrijk dat u de schade direct meldt (uiterlijk binnen 5 werkdagen!) via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. U ontvangt een label voor retourzending en wanneer de inhoud beschadigd blijkt, wordt z.s.m. een vervangend product gestuurd. Wanneer u de transportschade te laat meldt, maakt u geen aanspraak op een vervangend product.

Taal / Language